Haha!

Hej alla mina sötnosar! Hur har jag haft det odag då ? Helt perfekt.
Började dagen med att sola en 25-minutare (såklart ?!). Sen gick jag till skolan en timma eller två. Hade då såklart på min mina älskade glasögon. Skojade bara när jag skrev att dom var borta. Efter att had hade lunchat med Mr.Hemlig tog jag ännu en till 25-minutare. Jag menar, hellre fejk-brännan än blek! Sen chillade jag med en hemlig kompis (feel the pain!), och efter det ÄNNU en 25-minutare. Gissa om jag är brun idag ?!
Ville bara tacka er alla för alla söta kommentarer! Det är så roligt när ni tror att jag är seriös! Vilket jag totalt är! Puss nu mina hundrafemtiotusen läsare!


Kommentarer
Postat av: lol

vet du hur man märker att det inte är riktiga kissies?

hon skriver inte feel the pain i varenda inlägg, till skillnad för dig FAKE!

2009-10-02 @ 20:50:54
Postat av: Anonym

fake, sån tabbe

2009-10-02 @ 21:13:12
Postat av: Kamilla

härregud, skaffa en egen image lilla vän

2009-10-02 @ 21:32:03
URL: http://kamillalie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så en hemlig kompis är typ Bretty som du kunde skriva om på stor bloggen alvarligt get a life fake kissie

2009-10-02 @ 22:31:09
URL: http://jjjjs.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha va dålig du är , man skäms ju nästan

2009-10-03 @ 12:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0