Hiss/Diss

Jag Hissar!
Mig: Ja, såklart jag hissar mig. Den okända bloggerskan som kallar sig för Kissie. Har snart 80,000 läsare! För jag är ju trots allt Kissie. Snygg, rik, smal, singel (?), och bara helt perfekt.
Pengar: Finns det något bättre än pengar ?! Nej, det fonns det inte. Och det känns extra bra när ni har dragit in dom åt mig. Tack för det sötnosar!
Jag Dissar!
Wannabe-bloggare:
Usch vad jag hatar dom som startar en liten miniblogg, säger sig vara en själv och tror att dom är bäst. Stort no-no för dom!
Kalorier: Vem är det bra för ?! Vi människor ska inte äta ett skit kalorier, det blir vi bara tjocka av! Jag äter ett mål om dagen, resten vatten, alkohol eller latte! No more kalorier!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjortiiz OO

2009-10-06 @ 15:05:47
Postat av: Anonym

Wow



//



www.myru.blogg.se

www.myru.blogg.se

www.myru.blogg.se

www.myru.blogg.sewww.myru.blogg.se

2009-10-06 @ 16:28:32
Postat av: Anonym

Eh, asså fattar inte riktigt för du har jag liksom skrivit typ "Wannabe-bloggare: Usch vad jag hatar dom som startar en liten miniblogg, säger sig vara en själv och tror att dom är bäst. Stort no-no för dom!"

men saken är den att du är ju en av dom ?

Hur har du tänkt där?

2009-10-06 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0