Kissie ska träna!

Hej alla kissie lööövers! Hur har ni det ? Bra, eftersom ni läser detta just nu!
Snart ska jag iaf träna! OMG! Kissie ska träna! Det trodde ni inte va ?! Jag ska iaf sluta med att bara äta ett mål om dagen och äta mycket sundare. Jag ska bli Anna Skipper helself! Jag ska sluta med Coca Colan total och bara köra vatten, och nyttiga hemmalagade mål! Vad sägs, kommer jag klara det ? Såklart jag kommer klara det, jag är ju Kissie för fan!
Så nu ska jag dra ut mig på en joggingrunda och sen till gymmet! Skriver senare ikväll mina 83,000 läsare! PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Albin

Pinsamt.

2009-10-01 @ 15:42:03
URL: http://AlbinAxelsson.com
Postat av: De du???

"Kissie" jag håller med dig ät lite nä jag menar mycket sundare. Och skippa alkoholen och coca colan

2009-10-01 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0