Saknat mig babes ?

Såklart ni har! Har precis kommit hem från träningen! HAHA! Joggade i fem minuter. Sen lyfte jag några vikter á 1kg var. Det var allt jag orkade, jag är ju absolut inte i form. Träffade Dessie också, på gymmet såklart. Nu har vi rett ut allt, och vi ska träffas imorn! Kanske gymmet ska bli min nya inneställe! Istället för Collage och Village! Vad tycks ?!
Nu ska jag iaf nätshoppa lite mer. Behöver ännu en till väska som kan platsa i min såkallade väsksamling. Har ju skrivit att jag är över 50, men det är ju inte sant. Har egentligen ca 5 ...
Puss nu mina jättemånga läsare! :)


Kommentarer
Postat av: De du???

Du är ju helt grym du som skriver. Du ÄGER!!!

2009-10-01 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0