Tidigt!

Gosh vad jag är uppe tidigt idag! Hela klockan tio! OMG. Men behöver ju tid på mig för att förbättra mitt redan underbara utseende! Kanske några lager foundation, puder, brunpuder, mascara, läppstift, concealer, ögonskugga, eyeliner, och lite annat mysigt. Sminkar mig nästan inget nuförtiden. Bara det där jag nämnde, och förut hade jag ju mycket, mycket mer! Allt vägde ju nästan ett kilo tilllsammans, på mig! Men, men.
Idag ska jag iaf på en massa hemliga möten! Feel the pain som jag alltid säger! Ska också träffa Mr.Hemlig ikväll. Undra vad vi ska göra för snuskigt ?! Mhihihih ...
MEn puss nu mina underbara massa läsare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara tipsa dig om en bra skvallerblogg: http://welovetohate.blogg.se

2009-10-06 @ 10:55:03
Postat av: Emmelist

Hejsan! tänkte bara tipsa om att jag har dagens blogg idag! Eftersom jag ligger på "mest aktiva" listan här på blogg.se så kan det betyda rätt många nya besökare för dig om just DU vinner.



Annars så får jag önska dig en trevlig dag!!

2009-10-06 @ 11:22:43
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs denna tjejs blogg som skriver om att Kissie är GRAVID ! www.naaimas.blogg.se

2009-10-06 @ 14:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0