Jag var ju med i idol

Sitter nu och kollar på idol. Som jag var med i! Jag var ju med i tv och allt. Vem såg inte det liksom ?! Förstår bara inte varför jag inte kom med! Jag sjöng mitt allra allra bästa,och det är fanemij grymt! Fast jag la nog in några mmm pip som svinet Amanda Var Det, eller vad hon nu kallas. Hon är min fiende! Noooot! Hon kommer aldrig gå över någon på topplistorna, inte ens mina bästisar Paow och Dessie!
Puss på er gullungaaaar! Älskar er mina nu 80,000 läsare. Förresten, hur långt tid har jag haft denna blogg. En kvart kanske, och jag har redan 80,000 läsare! Shit, är ni avundsjuka eller avundsjuka ?!


Kommentarer
Postat av: ...

Haha, tönt. Skaffa ett liv för fan, och inte Kissies fördet är upptaget ;D

2009-09-29 @ 20:56:24
Postat av: Killen som bråkar med dessie

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta.. OCH GLÖM INTE SKRIVA OM DE

SÅ FLER FÅR REDA PÅ HENNES FALSKHET..



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-09-29 @ 21:11:10
Postat av: bitte

skrattar ihjäl mig tror du seriöst att du är kissie ditt dumma hellvete

2009-09-29 @ 21:33:49
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Emma&Jennica

SVARA GÄRNA PÅ DAGENS FRÅGA SOM FINNS I VIDEOINLÄGGET. HANDLAR OM SMÅ SÖTA KOSSOR ;)

2009-09-29 @ 22:15:54
URL: http://snela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0