Kissie lovers

Hej alla Kissie-lovers! För det är det ni är, right ?! Oh ja.
Idag är jag uppe riktigt riktigt tidigt! Till och med Kissie måste gå upp såhär tidigt. Helt sjukt! Jag ska iaf spela lite Wedding Dash (ofc!) och sen ska jag på en massa viktiga men hemliga (feel the pain!) möten. Jag vet att ni vill veta vilka möten, men det får ni tyvär inte! Moahah, sitt hemma i era soffor och vänta på ett nytt inlägg ni! Det gillar jag, det ger mig bara mer besökar plus mer pengar!
Nu måste jag iaf kila! Ska först kolla på lite skor på internet. Jag ÄLSKAR skor! Och eftersom jag har pengar, kan jag köpa skor klockan halv nio på morgonen!
Puss på er mina snart 80,000 läsare, ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Elin

du är ju patetisk :S

2009-10-01 @ 16:09:49
URL: http://elinwetterling.blogg.se/
Postat av: Maja

varför härma kissies ?

Om du iallafall ska härma henne varför inte försöka göra det då ?

Man ser ju hur amatörigt detta ser ut :O

2009-10-05 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0