Lill-lördag

Efter att ha legat i ett varmt bad med en skvallertidning + en Marabou-kaka ( åt nästan inget av den, har redan ätit min mål idag ) är jag taggad för en partykväll på Village! Ja, igen. Jag är ju Kissie plus att man är ju bara ung en gång! Men innan jag börjar göra mig i ordning måste jag bara titta färdigt på Idol (Rabih har ju en ängels röst...gud, gåshud...) och sedan Grey's Anatomy. Det är ju en av mina favoritserier!
Så ni får ha det så bra mina gulliggullisar. Jag ser er sukta efter mina dyra skor här under. Det är dyrt för er men småpengar för mig, Kissie! Puss, mina idag få 78,000 läsare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hmm.. bestäm dig lilla du, är du wannabe-kissie eller wannabe-kenza? hmm.. svår fråga där asså.. och om du leker kissie så kanske du ska tänka till lite på att hon ska till COLLAGE idag.. inte village vafan..

2009-09-30 @ 21:31:40
Postat av: Anonym

hon driver ju me kissie din dumma jävel palla hålla koll på vad hon gör fyfan blir så jävla lack helvettes jävla skit!!!

2009-10-01 @ 00:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0